FAQ n.a.v. Corona-maatregelen

Bekijk de meest gestelde vragen en hun antwoorden

Beste klant,

Uiteraard krijgen we momenteel een hele reeks vragen rond de sluiting en de impact op jullie diensten.

We willen ons hier nogmaals voor verontschuldigen.

Weet dat onze collega’s van de binnendienst hard werken om jullie te woord te staan. Dat gebeurt echter van op verschillende locaties binnen en buiten onze organisatie, een andere maatregel van de overheid. Er is dus geen ruimte tot intern overleg.

We hebben geprobeerd om de meest voorkomende vragen te bundelen in deze FAQ-lijst, teneinde jullie al een beetje een zicht te geven op de situatie. Hebben jullie nog bijkomende vragen? Natuurlijk kunnen jullie altijd terecht bij onze collega’s van de buitendienst.

We zullen deze lijst de volgende dagen aanvullen. Geef gerust input hierop naar dit mailadres: circle@vanhoecke.be. Dan komt dit mee in deze lijst.

Hartelijk dank!

 

Meest gestelde vragen tot nu toe:

Kunnen LEGRABOX en TA'OR BOX lades onderling uitgewisseld worden?

Nu de productie sluit, worden al mijn openstaande orders met maatwerk automatisch geannuleerd?

Als ik mijn bestelde, voorgemonteerde lades om wil zetten naar losse onderdelen, kan dat?

Als ik mijn voorgemonteerde lades omzet naar losse onderdelen, zitten daar dan ook bodem en rug op maat bij?

Ik wil zelf lades afwerken, welk plaatmateriaal moet ik daarvoor gebruiken?

Hoe weet ik of mijn bestelde lades al gemaakt werden of niet?

Ik wil mijn bestelde voorgemonteerde lades annuleren, kan dat?

Wat gebeurt er met mijn bestelling voorgemonteerde lades als ik niets onderneem?

Kan ik TA’OR BOX in losse onderdelen krijgen?

Kan ik goederen komen afhalen?

Kan ik volle platen 16mm plaatmateriaal bestellen?

Welke uitfrezing moet ik doen voor de bodem bij LEGRABOX?

Ik wil zelf plaatmateriaal zagen voor TANDEMBOX ANTARO lades, wat zijn hiervoor de maten?

Ik wil zelf plaatmateriaal zagen voor LEGRABOX lades, wat zijn hiervoor de maten?

Ik wens afdekkapjes met logo te bestellen, wat is de levertermijn hiervan?

Gebeurt de update V2.0 van de EASYSTICK in de week van 16 maart 2020, zoals voorzien?

Hoe ga ik als bedrijf om met de Corona-maatregelen?